Nekad oskar.1 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar04

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593315318/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? jlz11.

Vem var det som bannade dig? vet ej

Bild på banmeddelande: 41D3DFDC-24D4-4A35-8B09-EF3582FBAAAB.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bådebannad från fivem och Discord och det är på grund av min dator och min konto var det hackade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var det så att jag satt och spelade naiv som vanligt och har släppt dator startat utan att jag stängde av och så helt plötsligt blir nästa dag när jag ska komma in i Una live så får jag bannad och så såg jag att mitt konto var hackad alltså min mail konto och mitt stenkonto och min Discord Jag vet inte vem har kommit in i min dator och hacka upp den och när jag försökte komma in i och när jag såg att jag är bannad för evigt på grund av och det står Bongo Jag själv har inte gjort någonting men nu har jag formaterat om min dator och gjort alla mina konton säkrare så om det ska hända igen så får jag direkt ny turism

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig band Jag erkänner det och det är som Staffan har gjort har helt rätt för att såklart ska man skydda servern av hacking och sådana grejer men jag lovar dig inte mitt problem Jag vet inte hur min dator blev hackad och mitt konto och jag är en person som tycker om väldigt mycket live och har betalat mycket pengar i unaiv och jag vill inte bara lämna den sådär så jag önskar att ni förstår mig och ger mig sista chansen för att det var inte mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg vad är det sista gången jag blev varannat för jag tror för vdm mellan något Det är sista bandet jag kommer ihåg och sen var jag server faktiskt en vän och jag tyckte om väldigt mycket denna och jag försöker alltid att göra mitt bästa för att jag visar er att jag är bäst och kan allt och jag känner Filip mycket väl men jag kan inte gå till honom privat och spammar att jag har blivit hackad så jag tänkte att jag gör det på ett annat sätt och jag önskar att jag får en sista chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som jag sa jag hade inte alls kolla om jag var bannade eller inte Jag spelade som vanligt och sen gick jag och la mig utan att jag stänger av min dator så brukar jag göra Och sen när jag kommer nästa dag ska in så ser jag att jag är båda bannat från Discord och från spelet och jag vet inte de här Folk som hacker konto sådant här Vad vinner De för någonting Det vet jag inte Och vem ska jag anmäla till vet jag inte det heller

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart jag har lärt mig och det mesta Jag har lärt mig att jag måste ta hand om mitt konto och att det inte bara låta den sådär Eller jag vet inte riktigt vad ska jag säga men jag har lagt allskydd nu och jag har bytt alla mina gamla konto och gjort nya konto Så inte det blir något fara Men snälla Det var inte mitt fel det som hände det är bara någon här har kommit in i min dator och det är inte någonting Jag har med dig att göra alltså jag kan inte bestämma när jag ska han komma Hur har han kommit så snälla om jag får det sista chansen tack Om ni ser att det händer igen Så vad jag gör Kan ni ner till mig Men jag lovar er att det här sista chansen även att det var inte riktigt mitt fel men hoppas att ni förstår mig Tänk att det händer er själva vad ska kunna ni göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka