Accepterad oshul07a | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149570390/

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? !𝓢𝓘𝓒𝓚𝓐𝓝™#7007

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2007

Berätta om din karaktär. hej jag heter Emil jag kom till denna staden för typ 1 årsdan och när jag var mindre så bodde jag med mamma och pappa. men efter ett år så lämnade pappa mig för han orkade inte med mig så han kastade en stol i huvudet på mig så nu har jag r i ögonbrynet. och då blev mamma jätte sur på han o kastade ut han och då levde jag och mamma helt själva i 7 år innan pappa kom igen. han knackade på och då öppnar jag då står han där med en glock 18 och säger hämta mamma. då hämtade jag mamma och då sa hon gå upp till ditt rum då hör jag ett pistol skott jag hoppade ut igenom fönstret och började springa men då hör jag ett till. han prickade mig i benet och då var jag smart och tog lite blod från benet och la i ansiktet och när han kom fram till mig för och kolla om jag var död. jag spelade död och sen åkte han jag ringer min syster hon kommer och hämtade mig så hon körde mig till sjukhuset. dom säger att det är rätt så grovt men det gjorde inget sa Emil. sen 5 dagar senare kom min syster och hämtade mig hon sa kolla bak i baksätet där låg pappa. med fastknutna armar och tejp över munnen då frågade Emil var ska du göra med han då sa hon det han gjorde mot dig. då sa jag okej men jag vill inte vara med jag ska till en annan stad sa Emil. och det var unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för när jag har blivit det kommer jag kunna rpea bättre när jag får bättre jobb och så kommer min karaktär få ett mycket bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och social rp kan alla regler utan till o allt som man behöver kunna!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla ska ha kul i ett senario och man ska ha så social RP som möjligt!

Hur hittade du Unive? min kompis var mod här! så han tips mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka