Nekad osgar | Chef-jobb ansökan (båtbolaget) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osgar

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Thai Taxi#8435

Hur gammal är du? 15/08

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i lite mer än en månad nu men jag har spelat innan ganska mycket!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till att Båtbolaget ser sina ljusa dagar igen om jag då blir chef för jag känner att jag är redo att ta tag i ett jobb som chef. Jag kommer att se till att de jag anställer är väldigt snälla har bra kundbemötande och att de som blir högt uppsatta ej är korrupta. Jag kommer vara väldigt aktiv som chef vilket kommer göra att vi ej kommer missa en enda dag av aktivitet vilket då också kommer leda till att båtbolaget kommer börja få igång båt säljandet igen. Jag kommer även se till att detta ställe har en ständig chef då jag tycker att sälja båtar är kul. jag kommer också se till att jag kommer utveckla detta jobb väldigt mycket då jag vet att som chef så har man som uppgift att utveckla jobbet en hel del och då om jag få chansen som chef så kommer folk att se att båtbolaget har en bra och snäll chef. de som kommer till båtbolaget för att söka jobb kommer då också mötas av en chef som har erfarenheter och är trevlig och ej en sträng chef men kan även vara lite sur då folk ej gör det de ska göra. jag kommer även som chef att se till att de som jobbar bra kommer få upphöjning men kommer även hålla koll så att jag ser att de kan bete sig om de blir högt uppsatta och även se så att ingen blir korrupt för det är det sista jag vill ha som chef!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på några jobb som t.ex: Sc Styling personal ansvarig, marja lisas och varit chef på trygg hansa så jag har erfarenheter inom anställning och sånt och då kan jag också ta en del stress då jag också jobbat som sjukvårdare i dessa svåra tider.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne vädligt ofta.
Vardagar kommer jag kunna vara inne 3-4 timmar!
Helger/Lov/Röddagar kommer jag kunna vara inne 7-8 timmar om dagen!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja såklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka