Accepterad osgar | Ansökan till Servervakt [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osgar

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Peab-Åke

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar sätter mig på unive sen är jag ute med polare på kvällen men senare så sätter mig jag på unive igen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger 2021

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att se till att de som ej kan bete sig på servern får de straff som de förtjänar. t.ex en icke medlem går runt och frågar: Hur öppnar jag inventoryt? och det är emot reglerna vilket är OOC-snack och massa andra regler finns men de som ej kan följa reglerna få då antingen en kick eller en sv-ban som varar i 1 dag men man kan ansöka om att förlänga ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att det är för mycket folk som gör regelbrott samt att de åker runt och leker ball och vissa som bara åker runt och skjuter och annat då jag själv är krim och jag tycker att det skjuts för mycket. Vädligt många åker också runt och bara allmänt lallar vilket ej är tillåtet på denna server

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är t.ex: att man ressar sig själv i ett skott scenario eller ressar sina kompisar för att de dött i ett scenario
abuse är t.ex: använder din sv för att kunna lalla sen ressa sig själv och även att man går runt och bannar folk för att man känner för det.
 
heter thaitaxi på dn servern men på dc heter jag peab åke
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top