O
Oscis05
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198446462340
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Hedberg
Vad är ditt discord namn? Oscis05
Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är ny inflyttad in denna vackra stad och just nu har min karaktär målet att bli en polis för kunna göra staden till en mycket säkrare och bättre plats för dess invånare. Min karaktären älskar polisen och har gjort det sedan sin barndom ända sen hans far gick bort som dog inom polisen tjänsten. På fritiden gillar min karaktär att vara med kompisar och att träna för att bli så biff som möjligt. Åldern för min karaktär är 27 år gammal.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är glad och bidrar med god stämning samt att jag kommer kunna minska brottsligheten i staden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är svensk och och när man pratar samma språk så blir det mycket roligare och enklare att förstå vad som händer.
Hur hittade du Unive? Igenom min kompis som har mycket erfarenhet att hitta bra serverar inom GTA
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att kunna hjälpa andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli den bästa polisen inom staden och kunna hjälpa alla som behöver hjälp så fort som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEj
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Hedberg
Vad är ditt discord namn? Oscis05
Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är ny inflyttad in denna vackra stad och just nu har min karaktär målet att bli en polis för kunna göra staden till en mycket säkrare och bättre plats för dess invånare. Min karaktären älskar polisen och har gjort det sedan sin barndom ända sen hans far gick bort som dog inom polisen tjänsten. På fritiden gillar min karaktär att vara med kompisar och att träna för att bli så biff som möjligt. Åldern för min karaktär är 27 år gammal.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är glad och bidrar med god stämning samt att jag kommer kunna minska brottsligheten i staden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är svensk och och när man pratar samma språk så blir det mycket roligare och enklare att förstå vad som händer.
Hur hittade du Unive? Igenom min kompis som har mycket erfarenhet att hitta bra serverar inom GTA
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att kunna hjälpa andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli den bästa polisen inom staden och kunna hjälpa alla som behöver hjälp så fort som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEj