Nekad Oscis05 | Medlem ansökning [LN_Kela]

• Trådskapare Trådskapare Oscis05
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
O

Oscis05

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198446462340

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Hedberg

Vad är ditt discord namn? Oscis05

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ny inflyttad in denna vackra stad och just nu har min karaktär målet att bli en polis för kunna göra staden till en mycket säkrare och bättre plats för dess invånare. Min karaktären älskar polisen och har gjort det sedan sin barndom ända sen hans far gick bort som dog inom polisen tjänsten. På fritiden gillar min karaktär att vara med kompisar och att träna för att bli så biff som möjligt. Åldern för min karaktär är 27 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är glad och bidrar med god stämning samt att jag kommer kunna minska brottsligheten i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är svensk och och när man pratar samma språk så blir det mycket roligare och enklare att förstå vad som händer.

Hur hittade du Unive? Igenom min kompis som har mycket erfarenhet att hitta bra serverar inom GTA

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att kunna hjälpa andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli den bästa polisen inom staden och kunna hjälpa alla som behöver hjälp så fort som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka