Accepterad Oscatino | Medlem ansökning [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscatino

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscatino Rodriges#2178

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscatino Rodriges och han är 29 år gammal. Han har haft båda bra och tufft uppväxt tid med många nära och kära. Oscatino gick skolan båda i Kongo när uppväxt ifrån och i Sverige. I Kongo, livet var väldigt tufft med ekonomi, mat, och inte tillräckligt med pengar som hans familj behövdes att leva. Hans pappa hade flera jobb för att kunna ta hand om familjen. När Oscatino flyttade till Sverige var mot bakgrund av faktumet att Kongo var välidigt tufft med livet. Oscatino började skolan i Sverige, svenska språket var jätte svårt från början. Han fick prata bara engelska flesta tiderna på skolan. I 9an, fick han godkänd i all ämne förutom svenska. Efter två år, Oscatino klarade svenska betyget och började på IB-international Baccalaureate Diploma program. Oscatino studerande mycket om människors beteende däremot i stad Unive han fortfarande söker polis jobb eller någonting annat som anpassa sig med honom till exempel Securitas eller ett bra jobba som han skulle känna pengar för att underlätta hans liv på stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till serven genom att skapa roliga stunder med full respekt till andra som är med i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag förstår om scenario, det innebär att man ska tanka sig om spelat som är på dagligen i samhälles verkligheten översätt jag som har kontroll över mitt karaktär. Scenario som jag skulle aldrig göra i verkligheten är till exempel, att döda nån, köra på andra, gör konstiga saker(slåss med andra utan anledning), prata dumt mot andra partner, springa iväg från polisen eller använda vapen. Så man ska göra scenario på kul sätt och få dem andra tycka att det kul till exempel med polis, vård, Securitas när dem gör deras jobb som det skulle vara i verkligheten. Allt gäller inte att man ska vinna och får vad man vill, klart det ska vara kul och delta med andra med respekt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis som rekommenderade servern till mig och sa massa bra saker om det till exempel man är sociala och skaffa nya vänner.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka