Nekad OscarV1 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osscar

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/McChunky42069/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Blinned

Vad är ditt discord namn? Im a ghost’-’#5886

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ludwig Lagerstedt och är en lugn och trevlig kille på 26 år som inte gillar att ta för mycket av rampljuset. Han är en person som bryr sig mycket om sina bilar och inte gillar att hamna i bråk med andra.

Ludwig gick ut fordon på gymnasiet och har sedan dess jobbat på en bilverkstad som han nyligen sa upp sig från pga dålig chef. Han har nu valt att flytta till en ny stad och börja om på nytt och förhoppningsvis få ett nytt jobb som bilmekaniker i denna nya stad, vilken jobbväg som nu leder honom dit.

Syftet med karaktären är att Ludwig ska få ett jobb på en bilverkstad eller något annat där han kan hjälpa personer

En negativ sak med Ludwig är att han kan hamna i dåliga situationer för att han är för trevlig, han har svårt att säga nej. Han går ibland med på saker som kanske inte passar så bra för honom för tillfället. Men detta gäller såklart inte när det kommer till jobb, där håller han sig till regler och protokoll. Positiva saker med justin är att han är vänlig och trevlig mot de han möter och agerar med. Han gillar att hjälpa till och göra andra personer glada med hans service.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med bra RP på servern eftersom att vissa kanske trollar och sånt. Jag kommer att vara en bra medlem som tar hänsyn för det jag gör, och hjälper så många jag kan om det har problem med något. Kommer bidra med mycket glädje och roligheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har hört massa bra feedback och den är relativt stor så det kommer inte vara någre modders eller liknande på denna RP server

Hur hittade du Unive? Youtube och vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en karaktär som har ett liv som har jobb, hus vänner och fordon. skulle vilja jobba som en bilhandlare eller något annat som handlar om hålla på med fordon. men också utveckla min egen och min karaktärs RP nivå. Jag vill också få folk att känna sig som att alla hör hemma på servern och att folk ska kunna ha det lika kul som andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? få andra att ha det kul och på samma gång att jag ska kunna ha kul. skaffa nya vänner. bli en dela av hela denna RP community. Att kunna lära sig från andra personer och kunna ha det så roligt med andra som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka