Accepterad Oscarr | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Användarnamn: Oscarr

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? de ozzy#9391

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter John Lundgren och är 27 år gml. Han gillar väldigt mycket bilar och har gjort det sedan han var liten. Han har inte haft en så bra uppväxt och inte heller fått mycket kärlek så han är väldigt iskall men kan visa lite känslor. Han pappa dog även av en skottlossning som mafia vice boss. Johns mål är att fortsätta gilla bilar m.m. Problemet är att han tänker för mycket på pappa och kanske ändrar tankar och gör ett annat spår.... Det är vad som händer just nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan rpa och kan alla regler. Älskar rp och vill göra långa scenarion t.ex krashar jag så får jag inte hjälp av sjukvården och säger att det är bra och bara springer där ifrån. Jag vill alltid göra bra scenarion och göra det långt så att sjukvården inte blir trötta på jobbet. Jag tänker alltid 1 steg fram istället för 1 steg bak med mitt rp. Vill alltid utveckla mitt rp och bara kunna ha roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker och känner visa som spelar på denna servern. Den verkar skit bra och mogna människor som inte t.ex snusdosan rp 10+. Tror ni förstår vad jag vill få fram, Jag vill kunna rpa men då måste jag även kunna rpa med folk som kan rpa som jag tycker att många folk kan på denna server. Samt bra scripts så du kan använda väldigt mycket under ett scenario och göra det så verkligt som möjligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 1503 Timmar

Hur hittade du Multistaden? Som jag sa fick den av några polare och såg även den väldigt mycket komma upp om du sökte på SWE på fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Är just nu bannad på denna servern som inte är rätt! Har blivit bannad för rdm och går runt och skriker rdm grabbarna. Men problemet är att hade ju aldrig försökt bli whitelist om jag gjorde det. Skriv just nu med Philip och väntar på svar. Har skrivit med han en del idag så skulle gärna vilja ha en unban. Tycker det är tråkigt att vara bannad för något man inte gjort :(

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på en just nu då jag testat de flesta servrarna och fastna på denna när polarna visa den! :D

vidare till intervju kom in på vänta på intervju på dc servern när du känner för att ha muntliga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka