Nekad oscarr | Medlem ansökning [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscarr

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? albino#1177

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Lucas är en ung man med stil. under sin uppväxt så blev han väldigt mobbad av barnen där han bodde och i skolan för hur han såg ut. dom tyckte han såg annorlunda ut, så dom tyckte det var kul att hacka och trycka ner honom. Det slutade med att Lucas fick social fobi så han slutade gå i skolan.

han berättade för sina föräldrar att när han blir äldre så vill han ha en campingbuss och åka runt på äventyr för att komma ifrån populationen.

När Lucas blev myndig så byggde han sin egna campingbuss och åkte runt på äventyr samtidigt som han åkte runt sverige. så skrev han en bok om sin uppväxt och sina äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra bra senarion rp riktigt som man skulle göra i verklig heten t.ex. om en polis ska stoppa mig så ska jag inte dra helt utan anledning jag ska rpa ut det så bra som möjlight. vilken kommer göra att jag bidrar med roligare och bättre scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, istället för att bara tänka på sin egna fördel. det kan handla om att kompromissa, ta hänsyn till den andra partens behov och önskemål, eller helt enkelt inse att bästa lösningen för alla är att låta den andra parten vinna på nått sätt. det innebär att effektiv strategi för att skapa långsiktiga hållbara relationer, och kan också leda till att man själv får något tillbaka i form av tacksamhet eller positivt samabete i framtiden

Hur hittade du Unive? jag hitta unive av en av mina kompisar som tipsa och att det är bra rp på den här servern och att den är rolig att rpa på. jag vi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka