Accepterad Oscarr | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Användarnamn: Oscarr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bruh

Vad är din discord tagg? de ozzy#9391

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: kör olgaligt som sjukvårdare utan sirener. Återstår: 4 dagar 23 timmar 44 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pratade med han som banna mig nyss och enligt hans skärm hade jag inte sirener som in stämmer jag hade sirener från garage i torget till dit jag skulle köra som var gunilla. Jag tror det bara var dsync

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ett larm och åkte och gjorde allt jag skulle sedan lämna han vid garaget och därefter får jag ett larm av min kollega att han behöver förstärkning på gunnilas bil affär och jag åker dit med sirener och ungefär 300 meter bort så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på eftersom att jag hade sirener men enligt han så hade jag ej det som kan vara pga dsync. Om man tänker från min skärm så är det en felaktig ban men om vi säger att han inte såg mina sirener så fattar jag varför han banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inte så mycket jag kunde göra då jag hade sirener

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att använda sirener som jag redan använder :)

Har du läst våra regler? Ja

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 10-15 minuter sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka