Nekad Oscarr | Ban överklagan ( Lolsson )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Användarnamn: Oscarr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Det som jag redan heter: Bruh

Vad är din discord tagg? de ozzy#9391

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nej, Tycker det som vi gjorde var ej en bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min bil över ett litet berg. Jag vet vad powergaming är och darför körde jag max i 20 km /h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker från bådas men mest felaktig ban då jag tänkte på powergaming och körde så sakta jag kunde

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte vart det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört på berget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köra med bilar över småberg

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.

Du får göra en ny överklagan och förklara mer hur du tänkte. och det fordon du körde.. Är det inte ett fordon som är gjord för att köra offroad så skall du INTE göra den offroad på berg

Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka