Accepterad Oscarr | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Användarnamn: Oscarr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Real5Star/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2 min sedan

Vad är din discord tagg? de ozzy#9391

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: snor bilar på gz. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde en bil på greenzone för att en grabb skämtar om mitt stamproblem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till torget garaget och säger tjena men jag har stamproblem så dom börjar snacka och sedan så frågar jag om ni kan köra mig till bilfirman men då säger dom nej och börjar bli aggressiva. Sedan säger dom att varför jag stammar så mycket och då säger jag att jag har stamproblem och hör att ena skrattar lite så jag blir lite arg och lite sårad när folk inte kan acceptera vem man är. Så jag börjar bli arg och frågar om det är ett problem att alla inte är likadana. Har även adhd så blir skit arg och jag blir lite sårad när någon skämtar om min stamning så jag tar en av deras bil och åker för att jag vill inte höra folk som trycker ner personer och då får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag gjorde fel som tog men samtidigt tycker jag att ni borde förstå mig och att det är tufft och ha det då alla i världen inte kan acceptera det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit bilen men orkar inte höra på så smutsiga personer som har mage att gör så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ta någon bil.

Har du läst våra regler? Ja

+rep bra överklagan bror, tycker fortfarande att folk inte ska skratta åt någon som har stamproblem även fast det är rp... Fett respektlöst

+rep bra överklagan bror, tycker fortfarande att folk inte ska skratta åt någon som har stamproblem även fast det är rp... Fett respektlöst
Tack så mycket att du förstår. Det är inte många som du som behövs på jorden <3

-rep han ljuger om sina tidigare avstängningar han har blivit bannad ungefär 3-4 gånger innan och en av anledningarna var snor bilar på gz och förra gången hadde han visst lärt sig att inte göra det men det hände igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka