- Trådskapare
- Meddelanden
- 581
- Reaction score
- 59
Bror, Känner jag dig bram?-rep kan inte presstera i situationer när han är stressad, Beter sig barnsligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Bror, Känner jag dig bram?-rep kan inte presstera i situationer när han är stressad, Beter sig barnsligt.
Tack broder+repan från lulle
Tack broder+Rep, Väljer och ge +rep pga hane så jävla duktig
Stämmer inte alls då jag -repa han efter 5 dagar. Tyckte inte den var utvecklad. Får man inte skriva -repa då eller om någon skriver det på ens får man inte då? btw tjena philipSå som jag ser det så ser jag tendens från din sida att hamna i konflikter med olika personer, bla när du får kritik och -reps då väljer du att omedelbart gå in på någon av deras tråd och också -repa dem.
Detta tyder på partiskhet och aggression mot personer som ger kritik. Som staff måste man kunna vara opartisk och värdera alla spelare lika, oavsett vad spelarna har kritiserat dig för. Annars eskalerar det, vilket jag ser problematiskt ifall man ska bli staff då jag skulle kunna förutse att du lätt skulle kunna få grupper emot dig och sedan vara partisk. (vilket du redan gjort så som jag förstått det rätt, då du hamnat i hets med personer)
Jag kommer inte neka din ansökan då jag ser väldigt mycket potential i dig och jag vill låta dig vara medveten om de brister som finns så du kan utveckla dig, om möjligt. Men det beteendet tyder på omogenhet.
Kan vi snacka i dc någonstans? <3Så som jag ser det så ser jag tendens från din sida att hamna i konflikter med olika personer, bla när du får kritik och -reps då väljer du att omedelbart gå in på någon av deras tråd och också -repa dem.
Detta tyder på partiskhet och aggression mot personer som ger kritik. Som staff måste man kunna vara opartisk och värdera alla spelare lika, oavsett vad spelarna har kritiserat dig för. Annars eskalerar det, vilket jag ser problematiskt ifall man ska bli staff då jag skulle kunna förutse att du lätt skulle kunna få grupper emot dig och sedan vara partisk. (vilket du redan gjort så som jag förstått det rätt, då du hamnat i hets med personer)
Jag kommer inte neka din ansökan då jag ser väldigt mycket potential i dig och jag vill låta dig vara medveten om de brister som finns så du kan utveckla dig, om möjligt. Men det beteendet tyder på omogenhet.
Förstår dig till 100% bram då du inte sett vad som annars har hänt men vill bara formera att du har fått en helt annan vinkel och stämmer inte! <3Så som jag ser det så ser jag tendens från din sida att hamna i konflikter med olika personer, bla när du får kritik och -reps då väljer du att omedelbart gå in på någon av deras tråd och också -repa dem.
Tack+ rep Lycka till
Tack broder+rep