Accepterad Oscarljungdahl | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Playa49

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter blanco playa är en riktigt rolig karaktär med mycket humor men inte till nivån så det blir lall blanco hadde en trasig uppväxt med en pappa som var alckolist och och krimenel han slog ofta blanco när han hadde druckit när blanco blev äldre ville han bli polis för att stoppa det krimenela som händer i staden men han fick inte då han hadde för dålig syn och inte kunde sjuta så bra eller se så bra glasögon var inte ett altenativ för blanco. blanco är en trevlig person och andvänder inte våld
han tycker inte om våld då han blev utsatt när han var mindre så han löser sina problem i staden via att prata ut det med dom han har problem med. min karaktär har en medel hög rp som funkar enligt mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös rp. jag kommer ha respekt mot alla staffs och lyssna på alla regler och följa dom jag kan bidra med mycket social rp för det är jag bra på jag kan bidra med roliga senarion som går ut på att alla som är med har det roligt i senariot

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda partnerna i scenariot ska ha kul du ska inte bara spela för att vinna. låta andra vinna så att det blir ett bättre scenario.

Hur hittade du Unive? genom kompisar

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka