Nekad Oscarljungdahl | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? playa49 gl14

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Hej Bob Kylen är en karaktär på hela 23 år som är glad och posetiv person men kan vara tuff mot folk som håller på mot honom. som har haft en svår uppväxt utan föräldrar var inte så duktig i skolan så hoppade av tidigt och började jobba inom fiske men tröttnade efter många års slit men dåligt betalt men hade sparat för att kunna ta sig till stan för att kunna söka jobb. Jag fick ett jobb som gruvarbetare. men vet inte om det är något för mig så det kriminella verksamheten kommer att kunna dra fram om det inte passar mig men vanligt jobb. Han älskar att smutsa ner sina händer med olja och smuts bilar är hans intresse är duktig på att meka bil men har ingen utbildning på det ännu.. Just nu har han ingen bil men han skulle gärna vilja ha en volvo som han kan glida runt i. Drömbilen är nog en gammal glidare. efter han har tagit bilkörkort ska han ta ett mc körkort och då ska han köpa sig en harley davidson. Drömmen som han har är att kunna driva något slags företag ex: Butik/Bilhandel. Han har intressen av att njuta av kör livet ute på landet kunna hänga med alla bil intresserade och lära sig mer om livet för att kunna utveckla sig inom bil branschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös rp. jag kommer ha respekt mot alla staffs och lyssna på alla regler och följa dom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda partnerna i scenariot ska ha kul du ska inte bara spela för att vinna. låta andra vinna så att det blir ett bättre scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? fear rp är när man ej stanna eller tar upp händerna eller gör som den med vapnet säger vdm är när man andvänder sitt fordon som ett vapen suntförnuft är den viktigaste reglern och det är för att det är den som gör att rpn är rp och inte ovärklig man ska inte göra ovärkliga saker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på serven i många år från tid till tid

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla frågan, Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka