Accepterad Oscarljungdahl | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Ditt discord namn: PLAYA49

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? jag försökte göra en överklagan för blacklist men kunde inte det stod att jag inte hade blivit bannad men jag kan inte jopia discorden och jag kan ej joina serven unive jag blev bannad för över ett år sedan och jag har värkligen ändrats jag vill bara rpa som polis och komma tbx rioktig rolig server och jag ska inte begå några regelbrott

Vem/vilka tog beslutet? jag vet faktiskt inte kommer skcika bild på bannen JAG KUNDE INTE SKICKA BILD MEN BI KAN KOLLA OM DET GÅR

Varför tror du själv att beslutet togs? jag vet ej men jag skulle troatt beslutet var correct men jag ska ej göera om det och jag har lärt mig mycket mer kring rp och kört 18 pluss serverar och är väldigt seriös rpare nu

Hur är beslutet felaktigt? förmodligen inte skulle tro att staffsen gör rätt beslut

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kunde ihjnte av någonm anledning hoppas ni kan förstå detta eller hjälpa mig skicka

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka