Nekad Oscarljungdahl | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111013734/

Ditt Hex-ID: ånga:110000144970566

Vad är din discord tagg? playa49

Vem var det som bannade dig? vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-02 131512.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skickade en bild på han i pm för att jag var arg på han och han hade varit dryg som fan och då skickade jag bilden på han i pm jag skickade den inte i unive dcn utan bara i pm till han så ingen annan en han och jag kunde se den desutom så har den här bilden varit leakad i snart 3 år och alla vet hur han ser ut redan det var på zafe och alla har redan bilden på zafe även om det jag gjorde ej var rätt så tillkom det ingen större skada då det bara var till han och den redan var leakad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och kollade dc och var lite arg på han för att han har gjort massa saker som jag ej tycker är ok så då skicka jag bilden till han i pm och då hoppa han support och får mig bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det väll inte men asså det är ju inte värsta grejen i pm till en grabb som till och med har skickat ut bilden i unive chatt själv det var så jag fick giffen genom att han skicka den i unive chatt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men försöker att ej göra om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte skickat bilden men han kanm ju inte säga att det är doxing om han har skickat bilden själv i unive chatt det är ju bara skumt vet ej om det är han ens

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska ej göra om det trodde att doxing va när du skickar den i unive chatten och inte i pm

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Tillbaka