Nekad Oscarljungdahl | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111013734/

Ditt Hex-ID: ånga:110000144970566

Vad är din discord tagg? playa49

Vem var det som bannade dig? nizze

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-12 134930.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och mina kompisar lanade då skulle jag dra och fixa pizza och råkade då ha datorn igång då med five 5 uppe i spawnmenu då hadde då en av mina kompisar åkt ner och sjutit i grow och sen c loggat jag förstår att dety är mitt ansvar över datorn men tänkte inte på att någon skulle vara så trög och göra så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har bara fått ett klipp på vad som hände efter då jag inte var hemma när han gjorde det utan jag skulle hämta pizza bannen var 30 dgr har väntat ut 20 dgr av den för jag känner fortafarade att det är mitt ansvar men tänkte inte på det i då tiden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rätt ban men som sakt så var det ej jag som gjorde det här regel brottet men jag tar ansvar för det och är nu inte vän med han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men då har det varit jag som gjort fel nu har jag inte det utan min störda kompis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle stängt av datorn när jag drog men tänkte inte att han skulle vara så dum och göra så här jag har bevis från andra helpers att det inte är jag när jag sätter mig support så pratar jag med en helper och man hör mina kompisar i bakrunden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte ha datorn eller five m på när någon är vi den eller kan röra den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Nekad, Sluta klippa bort i din ban där det syns hur många bans du har sedan tidigare? Det tyder bara på att du inte har lärt dig av dina tidigare bans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka