Nekad Oscarljungdahl | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111013734/

Ditt Hex-ID: ånga:110000144970566

Vad är din discord tagg? playa49

Vem var det som bannade dig? harry

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 160111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade hag tycker ej att det var så lalligt endå för vi hade nyss shittat på deras gäng 2 v 10 i paint ball och då lallade vi runt och sa att dom var skit och så men dom tog ju åt sig och hoppa support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inne i paint ball med min kompis och vi körde 2 v 10 mot deras mc klubb och vi vann med 30 11 och sen så lallade vi lite med dom med olika emots men a det var ju inte så illa lall skulle jag säga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var väll rätt på viss sätt men 5 dgr skoja du eller det är ju överdrivet för så här mild lall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väll inte gjort det men det hör ju till rp att lalla lite om det ej skadar eller förstör

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ska väll ej göra om det men visste ej att man blir bannad för sådant här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka