Accepterad Oscarljungdahl | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111013734/

Ditt Hex-ID: ånga:110000144970566

Vad är din discord tagg? 36uzi

Vem var det som bannade dig? main ovve

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-08 025454.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sparkade på en polis bil som stod så att man inte kunnde gå in på sjukhuset då sparka jag på det 2 gånger och sa till polisen och flytta på den jag sa även till polisen innan men dom lysnade ej så jag sparkade en gång eller 2 gånger på den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde fått sjuts till sjukan av en kompis för jag var skadad då stod det en polis bil som täckte ingången så man inte kunde komma in då sa jag till dom dom lysnade ej då sparkade jag på den och sa igen flytta på den sen fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för jag skulle ej sparkat på polisens bil även om jag behövde vård så nej den var ej felaktig tycker jag gjorde fel där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10 gånger 3 var 2021 och fyra var felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väntat på att dom flyttade sig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ha lite tålamord även om du behöver vård eller något anat och det var ej ok att sparka i det senariot även om min karaktär var arg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka