Nekad Oscarljungdahl | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarljungdahl

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad heter du på discord? PLAYA49

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? min kompis har varit det och tycker det är roligt att vara det att kunna hjälpa serven att få nya medlemar som är mogna och kan reglerna jag tycker att ma låter roligt och är något jag vill satsa på jag är riktigt aktiv och kommer hjälpa serven med min aktivetet och kommer satsa på att ta in seriösa medlemar som vill utväckla sin rp genom att bli medlemar på serven

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är aktiv och har erfarenhet inom ma och det finns inte så många ma som är riktigt aktiva jag är också väldigt trevlig och gillar hjälpa folk

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med en god ton och en trevlig aura som gör att man vill vara medlem på serven och lära sig hur man ska rpa

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? när man är medlem bär man ett stort ansvar genom att följa reglerna och kunna alla man får gärna ha en unik karaktär som bidrar med något till serven tex att inte bara satsa på att bli krim och skuta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? följa reglerna och sse till att inte göra något dumt och ha en bra rp nivå som inte består och tråkig lall det är ok med en lall karaktär men man måste hålla det på en bra nivå så att rpn inte förstörs

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag har ett stort ansvar inga regel brott såklart even om man inte ska det i vanliga fall heller och sen ta ansvar vem som blir medlem på serven och se till så han kan alla grund regler som ska följas

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 15.00 till 23.00 tisdag 15.30 till 23.00 onsdag 14.30 till 23.00 torsdag 15.30 till 23.30 fredag 14.00 till 03.00 kväll lördag 09.00 till 03.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka