Nekad Oscarlindskogtokt | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Lindskog Tokt

Vad är ditt discord namn? lilyoungoscar1111

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adrian Holm 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, målmedveten, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Adrian Holm växte upp i en kämpig liten förort. Han lärde sig tidigt att hantera svårigheter och ta ansvar helt självständigt vilket formade den lugna och metodiska person han är idag. Efter skolan blev han mekaniker ett jobb som passade hans praktiska sida och hans tålamod. Adrian kände sig fast i gamla mönster trots sitt trygga jobb och han behövde en nystart. När chansen att flytta till staden kom tog han den för att bygga ett nytt liv. Framtidsplaner: Adrians plan är att rota sig i staden på ett stabilt och ärligt sätt och hitta ett jobb han trivs med och bygga nya relationer. Han är öppen för olika vägar som kan hjälpa honom växa genom både lagliga jobb och mer riskfyllda alternativ. Hans mål är att hitta trygghet och skapa en ny framtid. Han ser staden som en chans att börja om

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och realistiskt rollspel, där jag alltid följer serverns regler och respekterar andra spelare. Jag skapar trovärdiga karaktärer och engagerande historier, och strävar efter att utveckla långsiktiga relationer IC med andra spelare. Dessutom är jag van vid samarbete i olika situationer, både civila och mer riskfyllda, vilket kan bidra till dynamiska och intressanta RPs cenarion. Jag försöker alltid göra spelet roligare för alla runt omkring mig genom aktivt deltagande, kreativitet och konsekvent karaktärsspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska agera på ett sätt som gör scenariot realistiskt och balanserat istället för att alltid försöka vinna själv. I rollspel handlar det om gemensamt berättande och inte att vinna på bekostnad av andra spelare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort ett misstag en gång när jag arbetade på Securitas. Jag använde min Taser utanför tjänst för att stoppa ett bråk mellan två personer. Även om min avsikt var att förhindra skada så bröt jag mot reglerna eftersom jag inte hade rätt att använda tazer utan att vara i tjänst

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? cop bait, rdm, vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack☺️

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit Intervjuni tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka