Accepterad Oscarlindskogtokt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060333032/

Ditt Hex-ID: 11000014191b1e8

Vad är din discord tagg? lilyoungoscar1111

Vem var det som bannade dig? 1DrTimE1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-15 220733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tror att jag gick runt med taser och batong för att döda eller skada personer för kul.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var jag på tryckhansa och där var det bråk så jag försökte blanda mig in i det och hjälpa dom men en kille gick fram till mig och sa ¨Håll käften h...r unge¨ och slog mig ca 4-5 gånger så jag drog min taser för att skydda mig själv, sen så blev jag taserad av polisen och dom tog mig i handfängsel. Jag blev senare alltså ca 1 minut sen fryst av en staff och blev indragen till ett staff samtal ig. Han förklarade vilken typ av ban det skulle bli men inte vad jag blev bannad för men det kom ju sen men tycker ändå att staffs ska förklara varfrö jag blev bannad och vad anledningen var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att för det första så kunde han gett mig en 10 veckors ban eller något sånt. Denna ban var fel för att detta har hänt påriktigt också och det är ju en rollspel server som är baserad på irl.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad en enaste gång i hela min RP kariär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha ropat på polisen och hjälpa mig istället för att dom är där för att se så att allt går bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter bannen. Jag förstår nu tydligt att det var ett allvarligt regelbrott att använda tjänstevapen utanför arbetstid, och jag tar fullt ansvar för det som hände. Det var ett misstag från min sida, och jag har insett hur viktigt det är att följa serverns regler fullt ut – inte bara för min egen skull, utan för att bidra till en bättre och mer realistisk RP-upplevelse för alla. Om jag får en chans till kommer jag vara mycket mer noggrann med hur jag spelar, särskilt i min roll som tjänsteman.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka