Accepterad Oscarjoooo | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarjoooo

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448131665/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oscarjo#5697

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Janne, är 25 år gammal och bor själv på motellet. Janne är en person som är schysst, väldigt social osv. Jannes intressen är att hänga med andra som han känner, och att bara chilla och snacka! Janne är en glad person som är schysst och som verkligen är omtänksam osv. Janne växte upp i staden har varit i staden sedan han föddes och han har flyttat hemifrån och bor på motellet. Han bor själv i staden hans farsa dog i en trafikolycka för 3 år sedan vilket gör Janne lite deprimerad så på sista tiden har han varit väldigt arg och besviken. Hans morsa var också tyvär med i bilen så hon dog också vilket han också är väldigt ledsen över. Just nu bor han med sin brorsa som också bor i staden dem bor i samma motell och spenderar tid tillsammans då inte föräldrarna är där. Hans drömmar är att gå till den mörka sidan (Kriminella) han är väldigt deprimerad han vill ha snabba cash så hans planer är att gå över till den kriminella sidan. :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här för att jag är otroligt erfaren inom rp jag har rpat i över 2 år. Jag är en grabb som är otroligt seriös och följer alla regler och anpassar mig efter serverns villkor samt regler. Jag är också väldigt glad och vill gärna att detta community ska växa och bli större. Är även villig att hjälpa till ifall något behövs! :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer framförallt bidra med en otroligt bra rp nivå utifrån min sida jag kommer alltid spela seriöst följa regler osv. Kommer även skriva report ifall regelbrott sker samt även vilja få bort dessa "lallare" som bara är här för att förstöra etc. :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta scenariot ska vara lika roligt för båda sidorna. Om ena sidan spelar för att den andra sidan ska få ett bra scenario och tvärtom då blir scenariot otroligt mycket bättre för både parter. :)

Hur hittade du Unive? I server listan när jag började rpa för ca 2 år sedan. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka