Nekad Oscarjo_ | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar----

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? oscarjo

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi ghaza o e en afgahnsk grabb som e 20 bast. Han flyttade till sverige när han var 3 år. Abdi är en väldigt aggressiv person som gillar att sänka folk på olika sätt. Han e lite små kriminell av sig men är ändå en skön grabb som kan sköta sig ibland. Han gillar verkligen inte snuten men har dock ett stort intresse för ghaza familjen. Han gillar också bilar. Abdi o hans polare jaffar hatar securitas efter lite händelser med dom. Abdi blev skjuten av snuten när han var liten för att snuten var rasist så abdi e lite sne o så men han står på bena på nåt vänster. o de e även varför han hatar snuten. Annars så glider han ba runder lita i stan, har varit advokat innan men just nu arbetslös och bara hänger me polare o så

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har kreativ o rolig rp så kan bidra till mycket har också stor erfarenhet av rp då jag har rpat i några år nu så kan lära dom där icke medlems nissarna hur man rpar me. Med min erfarenhet kan jag också skapa kreativa scenarion som är roliga för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att motparten ska ha en chans o vinna istället bara för att göra allt för att vinna scenariot själv + göra så scenariot blir roligt för båda parter. Spelar man bara för att vinna så bryter man regeln powergaming. Ett exempel kan vara att man gör ett butiksrån. Då ska man inte en bil som går i typ 450 km/h för då kommer polisen inte ha en chans och då blir det inte roligt för båda parter. Därför är det bättre att ta en bil som går mellan 200 - 250 km/h så polisen har en chans att hänga efter och göra ett långdraget scenario som är roligt för båda parter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex. powergaming är när man inte t.ex. reagerar på skador från en bilolycka. Meta gaming är när man tar info från ooc o använder sig av de ig. Sen finns också suntförnuft o de e att man ska rpa så som man hade gjort irl, t.ex. så hade jag inte kört 300 km/h mitt i stan o därför ska ja inte gö de ig heller

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rpat här tidigare i ca 2 år så har mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka