Accepterad Oscarjo_ | Chef-jobb ansökan (OLOF

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar----

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? oscarjo#8495

Hur gammal är du? 08a

Hur länge har du spelat på Unive? sedan augusti 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer förbättra RTJs samarbete mellan polis och sjukvård då jag anser att det inte är tillräckligt starkt just nu. Ha övningar ofta för att hålla samtliga anställda i form hela tiden. Har planer på några nya "enheter" som man kan införa, och nej det är inte något jävla orealistiskt såsom "brand special enhet insatsstyrkan" som nån nisse hade skapat och trott att det var bra. Just nu är det otroligt få anställda på RTJ så förändringar måste ske för att locka till fler nya anställda, intervjuer måste hållas oftare. Utbildningar kommer också hållas ofta för det är säkert en anledning till att folk inte vill vara anställd på RTJ då de flesta inte vill sitta på samma position för länge. Sen så kommer kraven för att bli anställd absolut höjas för just nu känns det som att folk som ba vet vad en brandsläckare är och inget annat kan bli anställd inom RTJ. Nu vet jag inte riktigt hur lalligt det är i RTJ just nu men för ett litet tag sen iaf så var det väldigt lalligt och det blev inga åtgärder på det. Lallar folk när jag e chef så kommer de ryka utan förvarning då man ska ta yrket seriöst. Planen med möten kommer vara så att ett lite mindre möte kommer hållas en gång i veckan sen lite större sker då och då, när man känner att det krävs helt enkelt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har ett väldigt stort intresse inom RTJ sen så förr så rpa jag på en räddningsclan som brandman. Sen så e farsan brandman så man har lärt sig en del. Sätter ni mig som chef så märker ni.

Hur ofta kommer du vara inne? ingame så blir det oftast minst 3 timmar på vardagar, såklart längre på helger.
Men på dc så är jag aktivare än så.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?

Har du läst våra Regler? ja

vill även tillägga att ja blev vidare på min ansökan för ca 1 vecka sen o gjorde intervju för typ 5 dagar sen men har fortfarande inte fått svar så testar att gö en till mvh

Vidare till muntlig intervju! Du har 48 timmar på dig att ta intervjun, lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka