Nekad oscarjerksson3000 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscarjerksson3000

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198877497337

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Håkonsen

Vad är ditt discord namn? gunmarie#6102

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag växte upp här i Unive Då jag bodde med båda mina föräldrar. vi har alltid haft gott om med pengar och har haft en lätt uppväxt. min gång i skolan och kom ut med dåliga betyg o fått mycket problem nästan sen jag var 9 år. Jag har alltid bott inne i stan. Min mamma och pappa gick bort förra året i en bil olycka då jag fick ärva allt det ägde och hade, så nu lever jag ensam. Sedan De gick bort har jag mått ännu sämre o fick tag på droger, Alkohol osv men behövde betala mycket för det så nu har jag knappt nå kvar, därför har jag börjat jobba på postnord o reporter men har fått mycket skulder. jag har hamnat i mycket slagsmål om olika saker om pengar, bilar vänner osv och känner att mitt liv bara blir sämre o sämre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra RP nivå, kommer också spela så seriöst som möjligt och hjälpa folk som är nya till staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker servern är seriös med hårda o bra regler så man höjer RP-nivån till max!.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig om den här servern och jag ångrar inte att jag började spela på den .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna spela med en hög RP-nivå så att spealndet bara blir roligare än när man inte gör det. Dessutom kommer jag hjälpa nya när de kommer in i servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att en dag kunna ha mycket pengars så man kan köpa så mycket som möjligt och ha kul varje sekund här i Unive!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka