Accepterad oscar_holmstrom | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar_holmstrom

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198405021479/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Holmström

Vad är ditt discord namn? That_Pingu#7420

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. han heter Arwan Grimm han är född 2000-05-10 han är lite orten och ibland kan han bli ilsken men för det mesta är han glad och han gillar typ Bmw, Audi och Porsche han gillar att träna, drifta och åka motorcyckel och han har en gammal tjej kompis som han är liiiittee små kär i och han gillar att äta billys Pan pizza och dricka cola och han tror att han är jäkligt snygg men att alla tjejer spelar svåra att få och han älskar att parta dra på road trips och ha det allmänt gött och roligt men han blir lätt svartsjuk och hans dröm är att ha en fru och ett barn och va jäkligt rik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill utveckla min roleplay nivå med mer seriösa människor och ett mer seriöst jobb och med seriösa händelser.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? all seriösa roleplay och när det händer något så känns det som i verkligheten och hur alla människor beter sig det är liksom som om jag själv gick runt där.

Hur hittade du Unive? nä men det var så att jag hade tittat på FiveM ett tag på youtube och ville testa det för mig själv och så hittade jag Unive eller multistaden som den hette då och tänkte den verkar vara rolig och så börja jag spela på den och har inte slutat sän des.

Vad har du för mål med ditt rollspel? inte så mycket mest att typ bli väldigt seriös med mitt rollspel även om jag redan är ganska seriös.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa nya vänner och minna favorit bilar och ha jätte kul när jag spelar på den här servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej men jag har tagit en lite paus från FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka