Accepterad Oscar807 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar807

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198243500764/

Ditt Hex-ID: 110000110e1d2dc (Hex)

Vad är din discord tagg? Oscar★#3656

Vem var det som bannade dig? Ogge

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_5248.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han som bannade tror att jag har comebat loggat men mitt spel crashade. Allt är bara ett väldigt stort missförstånd och han som bannade mig gjorde för hastiga beslut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde lite vårdslöst med min bil sedan började en polis jaga mig ja stannade inte vi åkte in mot stan han började skjuta mot mig ju närmre jag kom mot stan ju mera märkte ja att datorn hade de svårare att hantera det sen var vi i själva staden och han körde rakt in i mig då gav min dator upp helt och fivem krashade. När han körde in i mig så laggade allting å ja fick upp meddelande att fivem har kraschat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban, allt är bara ett stort missförstånd där jag förstår från hans perspektiv att det såg ut som combat logg men jag lovar er att de va min dator som gav upp och fivem kraschade. Därför är det en felaktig ban och den borde tas bort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft ban förut för längesen, minns inte exakt vad dom handlar om men ja har lärt mig att ja ska rp:a seriöst och spela verkligt liksom. Därför vet ja att man inte ska comebat logga och göra sånna dum grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för somsagt mitt spel krashade och nu när jag skulle gå in så fick jag upp att jag var permanent avstängd vilket jag tycker är jävligt överdrivet när han bara hade kunnat skicka en varning som jag hade kunnat läsa och sedan fått förklara mig vad som hände. Men istället sitter ja här å måste förklara mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni kan bestämma er för att unbana mig kommer ja aldrig få polisen efter mig så att samma missförstånd inte kommer upp igen men om något liknande skulle hända då skulle jag sätta mig i discorden och få förklara mig att min dator suger. Eller skriva här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka