Nekad oscar312 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar312

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402942728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? #DjOgge2205

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 0200

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Alex Karlsson och kommer vara 22 år. När han gick i skolan hade han det väldigt svårt med betygen han fick gå om 1 klass, sedan hoppade han av skolan för att satsa på att börja mekka med bilar. han är lite små tjock för att han inte haft tillgång till någon fysisk aktivitet. hans favorit mat är hamburgare och hans favorit bil är en fin Audi R8. Min karaktär har ett stort intresse för bilar och fordon han har också väldigt stort intresse för märkes kläder. Min karaktärs bakgrund har varit väldigt svår han har levt hemlös med sin familj som består av hans mamma och syster, hans pappa dog i en bilolycka. Min karaktär kommer satsa till att jobba på mekonomen, och kommer hålla i pengarna hårt för att försörja sig. Min karaktär kan vara väldigt aggressiv i vissa lägen fast också väldigt lugn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker jag kan föra fram bra scenarion och bra rp:ande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag blev väldigt imponerad när jag så antalet spelare och då tänkte jag direkt "det här är nog en riktigt bra server"

Hur hittade du Unive? jag kikade igenom lite svenska servrar så hittade jag unive. och eftersom det va så många som spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag har som mål är att lära känna nya folk och föra fram bra rp/scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå är att föra fram bra och seriösa scenarion. och sedan skaffa job som t.ex Mekonomen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället, Har spelat innan på olika servrar.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka