Nekad Oscar123a | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar123a

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255752948/

Ditt Hex-ID: 76561198255752948

Vad är din discord tagg? Melon Tusk#3449

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov RDM copbait och undvika support.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet jag döda två poliser och en annan kille jag döda en kille med röd epa som hade dödat min kompis och jag ville att han skulle betala sitt pris och jag var ju krim så då blev jag jagad av två poliser och min bil gick sönder och jag blev stoppad av polisen och jag ville ej åka till fängelse så jag så jag sköt dem för jag ville ej åka till fängelse men känner att jag borde få göra det för att jag e krim. Sen så stängde min pappa av elen för klockan var typ 3 så han stängde av elen till min dator för han ville att jag ska sova och det var därför jag lämna och jag ville gå in på mobilen men blev rädd att min pappa skulle bli arg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde till stranden och skulle gymma och sedan blev jag bannad för att rdm men jag var krim så jag tycker lite att jag ej ska bli bannad. Men jag blev bannad dagen efter men kunde ej komma in på support för klockan var 3 på natten och på morgonen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga det var lite bådas fel för det var lite onödigt att döda polis men jag var krim så jag tyckte jag kunde göra det utan att få ban men det var mitt ansvar att köra klockan 3 och att det var min pappa som stängde av elen det var fullt på mig och inte staffs fel. Och att jag ej kom in support var mitt ansvar för att jag ej tänkte på mobilen och var dör rädd för att min farsa skulle bli arg på mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var att jag vdm men det lagga så jag körde och såg ej personen som jag körde mot och han dog men såg ej han så jag körde vidare efter denna ban så satt jag need grafiken så att det aldrig skulle hända igen och det har det ej så jag har lärt mig av den vilket är bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ej ha skjutit polis och tagit mitt straff för att jag döda en kille och borde ha kommit in på support för att bli unbannad på unive är bättre än att min pappa är arg på mig för jag tycker att unive är en bra server och har kört på den i 1 år.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka på vad man gör och tänka på konsekvenser som händer om man gör det och jag skulle aldrig göra något sådant igen om jag blev unbannad. Och att alltid avsluta ett spel/senario än att min pappa ska komma in och stänga av elen på datorn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka