Nekad Oscar123a | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar123a

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255752948/

Ditt Hex-ID: steam:1100001119cc6f4

Vad är din discord tagg? Cuckoo#3449

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag körde på någon vilket ej var med meningen för jag körde med en bil som var snabbare än var jag brukar köra och det var ett lite hopp så jag fick fel vinkel och krocka och där stog det en kille och det var då jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i min bil och jag skulle byta kläder och sedan så fick jag en liten spin och kunde ej kontrollera det för denna bil är snabbare än vad jag brukar köra och sedan råkade jag köra på någon som ej var med mening och sen blev jag bannad för vdm det var värkligen inte med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och för jag gjorde ej det med mening tycker ej det borde vara 7 dagar tycker mer det borde vara 1 timme men det var mitt ansvar att köra bilen och det var jag som krascha så det var lite på mig också. Jag borde ha satt en hastighets spär på 120 när jag åker i stan för att det är mycket folk och detta kan hända lätt så det lite ansvar på mig men tycker ej 7 dagar var så bra eftersom det var olyckhändelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en VDM ban förut men det var ej mitt fel jag hade väldigt hög grafik och såg ej marken så jag tänkte stanna sen hörde jag att jag körde på något och det var en spelare som jag blev bannad men eftersom det var en felaktig ban men efter det sänkte jag grafiken och det har aldrig hänt igen så det var en bra lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha satt en hastighets spär på 120 när jag åker i stan för att det är mycket folk och detta kan hända lätt. Jag borde har kört lite mer och tränat för att ej krascha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska köra långsamt i stan och att aldrig mer köra bilar jag ej kan kontrollera

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du körde in i grabben flertal gånger och verkligen laddade för att köra in i han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka