Accepterad Oscar111111 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar111111

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198819327064/

Ditt Hex-ID: steam:110000133343c58

Vad är din discord tagg? comfire1

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-07 190034.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig då det skedde en regelbrott I servern, Staffsen valde då att utföra sitt jobb och banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har spelat unive i en månad ungefär och varit jätte aktiv, har aldrig gjort några regelbrott och har haft hög rp. Medans jag rpa och skulle åka för att laga min bil som vara trasig så blev jag lite kiss nödig så jag gick på toan innan jag körde in i meco då jag inte kan köra in och bara dra. Medans jag var på toa har min bror varit och pillat på min dator och då har han skottat mot en person där utanför vilket är helt fel för det är allmän plats, jag ber jätte mycket om ursäkt för det han gjorde och lovar att det aldrig ska ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är både mitt fel och inte mitt fel, det är aldrig Staffens fel då han utför sitt jobb och följer sina regler. Men enligt mig så lovar jag att det inte var jag som skotta utan min lille bror medans jag var på toa och det är ändå mitt ansvar att ha koll över dator men jag trodde aldrig han skulle röra den och göra kaos. Jag fattar att det är allvarligt och att man inte ska förstöra rpn på servern men det kommer aldrig ske om igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan vilket jag är stolt över, har alltid haft hög rp nivå och jag hoppas att jag aldrig blir bannad för att det är inget roligt, att förstöra roll spel är det värsta jag vet och jag blir jätte störd på folk som rpar så dåligt och inte följer unive reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske kunde ha varanat min bror och sagt att han inte ska pilla på min dator då det mitt ansvar, eller helt enkelt lämnat och kommit in igen efter jag var klar med toan, ber jätte mycket om ursäkt och lovar er att det aldrig sker igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig någon mer lämna min dator bara sådär speciellt om någon är där, och jag ber om ursäkt och kommer ha sten koll på att rpa så högt som möjligt, jag hoppas ni ger mig en chans för att bevisa mitt rollspel och höga rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka