Accepterad Oscar08 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar08

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscar.#0612

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. han heter Fredrik Pettersson och har gått polis förberedande gymnasium och polis högskola och vill nu ansöka för att jobba som polis här på Unive han har haft många drömmar om att bli polis och har haft dom drömmarna sen en insedent händ några år tillbaka när han blev rånad på alla värdefulla grejer han hade på sig och kollad på polisen när dom jobbade och sen dess har han varit intresserad av polisen och har alltid vilat bli polis sen dess han har gått flera år för att kunna ha chansen att bli polis och har nu gått ut ur polis högskolan och vill nu ta chansen att kunna ansöka till polismyndigheten har på Unive och vill utöka sina mål här han gillar att prata med folk och tycker rätt ska va rätt inga små undan tag och de är också en positiv grej att kunna va polis att rätt ska va rätt speciellt för att kunna lyckas som polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag rpar de ända jag tänker för att kunna ha en så hög rp som möjligt utan att ha massa regler i huvudet är att bara rpa på suntförnuft så slipper man tänka på så många regleroch kan fokusera mer på sin rp istället för att tänka på alla regler. Jag har inte rpat så länge men har lärt mig mycket under den tiden jag har rpat och tycker de är roligare att rpa seriös än att lallig rp och vill ge mycket cred till min borsa som har lärt mig allt jag behöver veta och har visat hemsidor som där man kan läsa grundreglerna och har lärt mig hur man får seriös rp och kan fortfarande ha roligt och göra så andra personer som du rpar med kan ha roligt i scenarion du är med i

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan ge andra parten underlättningar eller om dom fastnar eller hamnar upp och ner så kan man hjälpa ut dom för att faktiskt ge dom en chans att kunna ha roligt. Man kan ibland låta folk vinna scenarion så att dom blir roliga för båda sidorna och att de inte bara är ett roligt scenario från en sida man kan också förlora scenarion för att dom ska va roliga man måste inte vinna.
Man kan kanske ibland vara hårdare på karv och ibland snällare så att man kan ge den andra sidan en lite roligare rp och att dom känner att dom har chanser att vinna

Hur hittade du Unive? Min brorsa hittade den och bjöd in mig till den och jag tyckte den såg intressant ut så joinade och ansökte

Godkänd efter muntlig, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka