Nekad Oscar08 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar08

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Oscar.#0612

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag - 17.00 - 23:00

tisdag - 17.00 - 23:00

onsdag 17.00 - 23:00

torsdag 17.00 - 23:00

Fredag 17.00 - 04:00

lördag - 12.00 - 04.00

söndag - 12.00- 00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 36 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften som Servervakt är inte så stor skillnad från att vara vanlig medlem. Skillnaden mellan Medlem och Servervakt är mer om du ser något framför dig som bryter mot reglerna så ska du stoppa de. Du ska inte åka och bara leta efter folk som lallar du ska bara åka runt rpa som vanligt sen när du ser något hända så ska du ta åter gärder som krävs. Som servervakt så får du inte tillgång till någon Noclip eller liknande du är en vanlig medlem som är där för att hjälpa staffsens jobb så dom får de lite enklare i alla fall.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli servervakt för att jag som polis ser mycket lallande mycket cop bait och liknande då kan de va bra att vara servervakt då slipper staffsen fokusera på de och kan fokusera på andra viktigare grejer. Jag tycker också att jag ska bli servervakt för att jag har en bra och hög rp nivå och vill hålla serverns rp på samma nivå. Jag vill försöka hjälpa staffsens så mycket de går och hjälpa folk att lära sig rpa speciellt är de bra för att jag som person älskar att sitta och lära ut grejer till folk så att hjälpa folk att rpa skulle va skit roligt för mig att kunna få göra. Samtidigt så vill jag få bort dom lallarna som vägrar att lära sig rpa och fortsätter göra fel och vägrar lyssna på reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt så är abuse flera olika grejer då du får till gång till kommandon som andra inte har och speciellt när du kan använda några av kommandona till din egna fördel. Vi har /toggleid så kan du se folks ids genom väggen och de kan hjälpa dig med att se vart folk befinner sig. Sen har vi /revive detta kan du abusa genom att om du dör sedan när du är död så kan du revivea dig själv så du lever igen som om du ger dig själv ett extra liv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka