Nekad Oscar06 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katzucko

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Keniowzki

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2006

Vad heter du på discord? DNS7#9076

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag- 14-22.
Tisdag- 14--21.
Onsdag- 10-20.
Torsdag- 12-22.
Fredag- 16-02.
Lördag- Hela dagen.
Söndag- Hela dagen (ungefär)

Hur länge har du spelat på Unive? Innan jag fick en felaktig klacksko ban så spelade jag konstant sedan typ 12e mars 2021.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det som får mig att ansöka till Servervakt är att jag tycker det verkar vara riktigt roligt. Jag vill hjälpa till att utveckla servern och förbättra RP nivån. Jag vill få bort regelbrytare som t.ex. lallare, vdm are, rdm are osv. När jag har kollat på staff streams så tycker jag det ser riktigt roligt vilket gör mig mer engagerade till att vara så aktiv som möjligt och jag vill verkligen kunna vara med och hjälpa till att utveckla server och hålla uppe en bra RP nivå. Jag vill underlätta för Staff teamet som alltid jobbar riktigt hårt och jag vill kunna hjälpa till ännu mer än vad jag kan göra nu, det händer ibland att folk "streamsnipar" när jag kollar på streamers och det förstör väldigt mycket och blir bara tråkigt jag vill kunna hjälpa till med detta samt andra problem. När jag tittat på Staffstreams så ser jag att det är väldigt många /report och /help som kommer in i chatten och jag vill hjälpa till med dessa och underlätta arbetet för andra Staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? ^^.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra unive till en bättre plats eftersom jag har väldigt god ton mot folk och jag vet hur man håller en konversation (STAV) med folk som är upprörda, sen så skulle jag hjälpa servern enormt genom o dva bilar osv ingame.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har många erfarenheter, håller alltid god ton även om jag eller andra är upprörda sedan så är jag väldigt bra på o åka runt o dva fordon som e trasiga o trashade längst vägarna.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag har sett på streams hur det fungerar och jag vill hjälpa till och utveckla servern så mycket som det går o då även dva osv :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) /sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid. /sqlunban (hex id) unbanna en person. /sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad. /sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline. /togglename man ser allas namn över deras karaktär. /toggleid man ser allas id över deras karaktär. /freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil. /addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel /giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål /ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se /sv servervakts chatten /sc Staff chatten /revive (id) man räddar/gör så att någon blir till liv, t.ex. om de döttt av bugg. /goto (id) man teleporteras till en spelare. /bring (id) spelaren teleporteras till min position. /setperms man ger någon perms som t.ex. mod osv. /setjob man ger någon ett jobb. /spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka. /spec (id) man speccar en viss person. /specoff man slutar specca.rsonenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder. /noclip man blir osynlig /skin (id) pe för andra spelare. /who (id) man kollar om personenen är icke-medlem, medlem eller kriminell.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes en gång har jag varit bannad o då vare för att jag råkade skriva kriminellt i twitter (jag har aldrig gjort om det).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka