Nekad Oscar04 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar04

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198348357052

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Robertsson

Vad är ditt discord namn? oscar1#1337

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Allting började med att Jacob Johansson föddes 1991 i ett sjukhus i en annan stad. Han hade en tuff uppväxt med både att hans föräldrar skiljde sig och mobbning på skolan. I skolan så var han ett normalt barn och hade okej betyg. I hans tonår så lyckades han skaffa glädje och gillade bilar och filmer. I hans tidiga 20 år så flyttade han till Los santos där han tänkte starta ett nytt liv. Jacob är ganska känslolös men när han är med nära och kära så visar han sitt riktiga "Jag". Han har aldrig spridit hat mot någon eller något.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag tror att jag kommer åstadkomma med en bra atmosfär och känsla. Om någon behöver skjuts så skjutsar jag dem och det kommer nog ett glatt leende på det! Kommer kanske arrangera någon carmeet eller hjälpa någon med nått.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är kul och prova på det "riktiga livet" och att det finns så många seriösa och snälla spelare på Unive som gör det till en väldigt bra och säker plats.

Hur hittade du Unive? Min brorsa har spelat det i ett tag nu och tjatat att jag ska testa spela på servern, så jag testade spela det och nu är det än av mina favorit spel/server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att för det första bli bättre på det eftersom nu så är mitt rollspel inte det bästa, med det vill jag öva mer på. Jag vill också kunna känna att jag är i spelet och inte känna att detta bara inte är ett spel utom riktiga livet!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att troligen jobba som polis eller att jobba på sjukvården, båda dem jobben känns roliga att jobba med samtidigt som det är svårt och komplicerat då det känns som att man är polis i riktiga livet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda server jag har spelar/spelat på.

ni behöver dock göra så jag kan joina disocrden för av nån anledning kan jag ej joina den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka