Nekad Oscar04 | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar04

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361925193

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ye man

Vad är din discord tagg? Oscar#2258

Vem var det som bannade dig? Samuel

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står när jag försöker logga in att jag är bannad för ''sunt förnuft''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sparkade ner en kille som var osynlig och åkte iväg med hans fordon, för mig var det ett fordon som åkte helt utan förare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in vid torget och när jag kom in på garaget och skulle hämta ut en bil kom det en osynlig kille på en fyrhjuling och körde in i mig, kunde ej se honom så jag sparkade på fyrhjulingen och tog den och så blev jag bannad. Förstod inte att det var en riktig spelare trodde det var en npc som kom och körde in i mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag tycker det var en felaktig bann eftersom de kunde ge mig en varning eller liknande, och eftersom den körde in i mig först och jag sedan sparkade ner den osynliga personen så tycker jag att det var en felaktig bann. Hade han frågat mig hade jag kunnat berättat utvecklat om vad som faktiskt hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare för cirka 1 år sen bannad för VDM men det var en felaktig bann och fick snabbt unbann. Så jag behövde ej ta lära av den bannen. Då jag tycker detta också är en felaktig bann så har jag ej så mycket att lära av den eftersom personen var osynlig + körde in i mig först.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså jag skulle ju kunnat att strunta i att sparka osynliga personen och ej tagit fyrhjulingen men annars inget annat annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ej får sparka av nån och ta dens fordon trots att den körde in i dig.

Har du läst våra regler? Ja
 
Bannen ligger kvar eftersom att det ej är en gilltig anledning till att stjäla fordon mitt på torget eller att försöka göra det. Du har tillgång till att göra en överklagan igen om en timme med vänliga hälsningar Fader Groggen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top