Oscar Ringberg | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Ringberg

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198139570067/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Ringberg

Vad är ditt discord namn? Ringberg #2482

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär började som en arbetslös människa, min kompis fick snabbt jobb så han lyckades få ihop pengar och därav fick jag lite av han för att kunna överleva. Som småningom så lyckades vi känna lite folk på servern som vi blev järkligt bra vänner med och är det än idag. Efter några veckor köpte vi ett gäng hus och började göra kriminella saker och började tjäna lite pengar. Som småningom så började vi med pistoler och gick en mer på droger och vapen och detta ledde ju till en del pengar. Vi hade rätt så mycket pengar i slutändan men tyvär så blev vårat gäng hus nerstäng. Några veckor gick efter ilska och under den tiden hade mina kompisar köpt ett gäng hus, dem tyckte att jag skulle börja spela igen och det gjorde jag och under tiden vi håller på med detta så har vi skaffat många gäng kompisar som vi skyddar och som skyddar oss. Vi började tjäna vapen och droger och blev som småningom rätt så rika och nu är vi här idag

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistan eftersom hela min karaktär utspelar sig vara kriminell och jag tycker det är kul och hålla på med vapen och droger men eftersom jag ej är whitelistad så kan jag ej hålla på med vapen eller hålla på med massa gäng saker som jag höll på med innan. Hade så himla gärna velat bli whitelistad för det hade varit så himla kul och börja spela igen och göra dessa kriminella saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server då det är den enda servern jag spelar på och jag känner att jag vill inte lägga ner min tid på någon annan dålig RP server där det är oseriös RP och det tycker jag är så himla tråkigt därför valde jag multistaden då det är seriös RP här.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom en kompis. Vi satt och spelade cs och så tyckte han att jag skulle börja med FiveM jag var lite tveksam i början men sen kom jag in i det och tyckte bara att det blev roligare och roligare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att försöka skaffa massa vänner och sprida glädje i det eftersom det är ett riktigt roligt spel. Har spelat rätt så mycket GTA online och det tyckte jag var roligt men när jag fick höra om FiveM och multistaden så blev allt mycket roligare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på multistaden eftersom jag orkar inte med massa andra servrar då många av dem är jätte dåliga och oseriös RP.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka