Accepterad Oscar Ringberg | Ban överklagan [Pågen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Ringberg

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139570067/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ringerg

Vad är din discord tagg? Ringberg #2482

Vem var det som bannade dig? Tokyo

Hur lång tid var din ban? 20dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? buuabuse och fearp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag abusade en emote när jag satt in en bil under en skott fight. Det kom en och riktade pistol så jag la mig ner sen när han närmade sig resta jag mig upp och sköt ner han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vårat gäng var i en fight med toilet cleaners och vi skottade ner dem alla sedan dog mina 2 kompisar så jag var tvungen och ta dem till sjukhuset. När jag var påväg till sjukhuset så gick bilen sönder och så ser jag en röd bil rullar upp jämte mig så jag lägger mig ner i bilen. Jag reser sedan mig upp och börjar skjuta han för att skydda mina kompisar och mig själv. Vet att det var riktigt dumt gjort att göra så och jag visste inte att man inte fick lägga sig ner i en bil. Men jag kommer inte göra om att igen för jag vill inte riskera att bli bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag använde en emote där man lägger sig ner i en bil så han inte kunde se mig. Vet att det var dumt gjort så kommer inte göra om att något mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för att jag och min kompis rånade en på fel sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer inte använda den emoten något mer när jag ligger ner i en bil eller i en skott fight något mer eftersom det var dumt gjort, men jag fick iallafall lära mig en läxa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkeligen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka