Accepterad Oscar Ringberg | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Ringberg

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
11
Användarnamn: Oscar Ringberg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139570067/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ringbergaren

Vad är din discord tagg? Ringbergaren#2482

Vem var det som bannade dig? Eprox

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cokmbatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom mitt spel crashade och då såg det ut som att jag lämmnade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och odlade Weed uppe vid farmen sedan kom det en saab med 2 pers i såg det ut som och jag fick ju panik eftersom jag hade fullt inv med weed, jag sprang runt för att gömma med men lyckades inte. Fick panik och började klicka på alla möjliga knappar och råkade tappa ut och när jag skulle trycka in på spelet så crashade det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju en rätt bann eftersom jag råkade lämna men jag tycker bannen var till och från.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktigt rån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Försöka gömma mig direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja vill så gärna komma tillbaka eftersom jag tycker Multistaden är så järkla kul o spela på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka