Nekad Oscar Ringberg | Ban överklagan [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Ringberg

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
11
Användarnamn: Oscar Ringberg

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139570067/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ringbergaren

Vad är din discord tagg? Ringbergaren#2482

Vem var det som bannade dig? Diego/Jag älskar Anfetamin

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power Gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stannade inte när jag blir påkörd av 2 bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ner och hämtade en macka och satt i min kompis biol. Min kompis blir ner huggen jämte mig och när jag kommer tillbaka ligger han jämte mig. Jag springer ut snappt och tar han och hoppar in i bilen och kör iväg och när jag kör iväg kommer en röd saab och kör på mig hela tiden. Sedan kommer det en till bil och kör på mig sedan säger dem om du inte stannar kommer jag bli bannad och efter det blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet faktiskt inte om det var en felaktig ban eftersom det var dem som började köra på mig från ingenstans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var för att jag rånade en kille på fel sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att stanna nästa gång och låta dem kriminella råna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja stanna varje gång en bil försöker ramma mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka