Oscar Ringberg | Ansökan till Support[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Ringberg

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Ringberg

Vad heter du på discord? Ringbergaren #2482

Ange ditt födelsedatum 21 September 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På helgerna brukar jag spela mellan 09:00-02:00 men eftersom det är corona nu så har jag hemundervisning och då kan jag tillbringa mer tid vid datorn. Om jag inte har hem undervisning så är jag i skolan från måndag till fredag eftersom jag bor på internat.

Berätta om dig själv Är en grabb på 17 år och fyller 18 nu i september. Jag har spelat FiveM i kanske 3-4 månader kanske har inte koll på hur länge det är exakt men det är iallafall några månader. Om jag inte är i skolan så jobbar jag mest dag och natt eller umgås med kompisar. Men om jag inte jobbar så håller jag mest på med bilar och lite små saker.

Vad skulle du göra om du blir staff? Först och främst så hade jag blivit rätt så glad och jag hade gjort allt som krävs för att utföra ett bra arbete. Jag hade försökt att hinna med med så mycket som möjlig och försöka hjälpa så många som möjligt som hade behövt hjälp om något som har hänt.

Då det kommer in väldigt många nya spelare så hade jag först och främst försökt att hjälpa dem till en ny bra start så dem inte lämnar direkt då dem kommer in eftersom det kanske kan vara tråkigt då du börjar på noll.

Jag hade försökt att sitta i support så mycket som möjligt eftersom jag tycker att det verkar vara roligt att hålla på med ärenden.

Jag hade kunnat tänka mig att det är ett jobbigt uppdrag men jag hade gjort allt jag kan för att bli en bra support.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag vet inte exakt hur länge jag har spelat på multistaden men jag tror jag har spelat mella 4-5 månader vet inte exakt, eftersom detta är den enda servern jag spelar på så kommer jag att lägga ner all min energi på att försöka hjälpa alla.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Om man sitter och spelar på natten så tycker jag att det är inte så många support som är inne och hjälper en och då tycker jag det hade varit bra med lite fler supports. Så jag hade jätte gärna velat bli support då jag gärna vill hjälpa folk med saker dem får problem om ingame och lösa alla saker som händer imellandem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag sitter nästan vid datorn hela tiden när jag inte har något att göra därför tycker jag att jag hade kunnat göra något nytta på multistaden då jag ändå är inne på den hela tiden.

Folk som bara trollar och dummar sig hade jag kickat eller snackat med dem vad dem håller på med och gett dem en chans. Om dem inte sköter sig efter det så blir det en mild ban eftersom om du är ny och får en saftig ban direkt så är det inte så kul att komma tillbaka då du vet att du kommer bli bannad om du gör något fel.

Som staff så hade jag gett dem en mildare ban eller varning eftersom jag tycker att nya spelare känner sig inte välkomma igen och om du är en spelare som har varit länge på multistaden så hade jag gett dem en bann och sagt att dem inte får göra en ban överklagan på 1-2 dagar typ eftersom om man får en ban så vet man att man kan göra en ban överklagan direkt och då lär man sig aldrig utan sina misstag.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har aldrig varit support eller stuff eller något därför hade jag velat testa att vara det då mina kompisar säger att jag hade passat bra som en support eller något som håller på med ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? announce = Kommer upp i chatten VIKTIGAMEDLENADN: och sedan vad skriver man vad man vill förmedla

./sqlban [id] = Man bannar en person samt man behöver skriva in id för att banna just den personen som gjort fel

./sqlunban [steamnamn] = Man unbannar en person som ex gjort en banöverklagan

./sqlsearch [steamnamn] = Man söker upp någons perm id för att kunna offlinebanna personer

./sqlbanoffline [permid] = Man bannar någon som är offline. Man får permid via att sqlsercha upp personens steam namn för att sedan kunna banna

./sqlbanhistory [steamnamn] = Man söker upp hur många banns man får

./goto [id] = Man går till en person som ex skrivit /report

./bring [id] = Man drar en person till din position

./kick [id] = Man kickar någon för mindre regelbrått

./toggleid = Man får id

./spec = Man speccar en person från dens perspektiv samt hög vad som sägs utan att dom ser ditt id

./tpm [marker på mappen] = Man tpar till den positionen man har valt ut

./giveweapon [id] [WEAPON_pistol] = Spawnar in pengar

./noclip = Man är är onsynlig och kan flyga runt och specca folk

./set job [id] = Man ger någon ett jobb eller medlem till något

./revive [id]

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag lär mig saker snabbt och har lätt för mig att lära mig saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon anna server, spelar bara på multistaden då jag känner att det är ingen mening att lägga ner min tid på en annan server då det lätt kan bli rörigt.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har ADHD så får lätt damp om dem börjar skrika eller dampa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka