Nekad oscar larson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar larson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199189271667/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? xwifla#1873

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2008

Berätta om din karaktär. jag heter oscar larson jag gillar att känna pengar så jag kan köpa bilar jag är väldigt positiv och gillar att arbeta. på sista tiden har jag inte haft så många vänner så jag vill börja jobba och binda ett starkt band med mina kolegor. jag är ofta ute med min kompis blopp guld. min största hobby är att gå på car meets med mina vänner och ha riktigt kul. jag är glad av mig men kan även bli lätt ledsen om någon är taskig jag fast för det mesta är jag glad med mina polare

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag hjälper gärna surven och reportar om nån bryter mot reglerna jag kan även spridas surven på många olika sätt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att rolspela och vara med polare och gå på car meets med vänner

Hur hittade du Unive? cosmo bt twich och tik tok

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en bra rolspel och lära mer vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en bra rolspelare och skaffa nya roliga kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte föer tillfälet men jag hoppas att jag ska bli det snart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka