Nekad oscar larson. | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159187653/

Vad är ditt namn i verkligheten? william flaccadori

Vad är ditt discord namn? xwifla #1873

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1995

Berätta om din karaktär. Min karaktär är zigenare född 1996 och är snart 25år gammal han heter oscar larson han är född i finland och kommit till Sverige när han var 14-15år gammal han har haft motgångar i sitt liv hans föräldrar är bortgågna och hans familj har varit kriminella och hållit på med droger vapen och sånt så dom har varit mycket i fängelset under hans uppväxt. Min karaktär tycker om att vara runt människor han tycker även om att syssla med bilar, sen brukar han även gå på mycket klubbar och dricka mycket sprit, han har haft en väldigt tuff uppväxt och han vill göra allt för att hans föräldrar uppe i himlen ska kolla ner på han och vara stolta. Även fast hans föräldrar inte riktigt har varit som föräldrar ska vara så tar han alltid familjen först.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att bidra med ett gott budskap till servern med min karaktär och även utanför rollspelandet.
Jag vill för det mesta hjälpa andra personer att fortsätta rollspela och ha kul. Jag hjälper gärna till om någon behöver hjälp med något. Tillexempel om någon har problem o komma in på FiveM Så hjälper jag gärna till. Jag vill egentligen bara bidra med ett gott budskap till servern och medlemmarna. Och Jag tror även min karaktär kommer hjälpa servern samt bidra till nya roliga scenarion att bjuda på. Jag kommer skapa roliga scenarion, Inte bara för polisen. Jag kommer även se till att alla jobb och alla individer får träffa min karaktär och skapa roliga scenarion tillsammans.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat en del på servern de flesta kvällar och märkt att detta är en server jag vill satsa på. Jag har ett par vänner som gärna också vill gå med och satsa på bra rp och utveckla servern med roliga scenarion och vänskapen både in character och utanför karaktären. Jag sitter gärna och snackar lite skit med folk i discord. Man behöver inte spela hela tiden. Man kan även sitta och prata om annat. Jag vill gärna bidra med en god gemenskap och goda vänner som kommer hjälpa Unive att bli största rollspelsklanen. Jag har varit intresserad att bli whitelistad länge. Jag har fått nys om att detta är servern jag vill spela på.

Hur hittade du Unive? Jag satt en sen kväll och letade bland servrar sen hittade jag Unive och jag gick med i discorden och sedan fick jag reda på att mina vänner spelade på servern och jag började RPa lite och jag tyckte att det var en Server som passade mig och jag är fortfarande fäst vid den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är endast att utvecklas. Jag har bara mig att tävla mot. Jag vill utveckla mitt karaktärsrollspel. Att kunna gå in i en annan karaktär och öva in nya grejer som man inte gjort förut. Jag vill också kunna utveckla min förmåga när det gäller scenarion,Rollspel, Olika karaktärer och sammarbetet man kan ha karaktärer emellan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är inte att bli störst och bäst. Jag vill utveckla mitt Rollspel. Det är enda anledningen till varför jag egentligen spelar överhuvudtaget, Inte att bli störst vackrast o bäst. Mitt största mål är att kunna spela min karaktär exakt som jag vill att den ska vara. jag vill inte vara staff eller liknande Jag är inte här för att abuse. Jag är här för att utvecklas. Det är målet med hela rollspelandet för mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag vill endast spela på Unive. För mig finns det bara Unive som är den ultimata servern för mig att utvecklas. Jag vill bara spela på Unive, Och jag kommer spela på servern tills jag helt enkelt inte vill spela FiveM Eller rollspel mera. Unive är den servern jag vill satsa på. Jag ser ingen anledning till att spela på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka