Nekad oscar larson. | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? våfflan#1873

Ange ditt födelsedatum 22 December 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? under sommaren så spelar jag ganska mycket men dessa tider kan även variera väldigt mycket under en dag så spelar jag ungefär så här mycket 12:00 börjar jag slutar typ vid 15:00 - sen börjar jag igen vid 18:00 - 02:00 men som sagt dessa tider e inte alltid samma

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 år med 900 timmar på spelet

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/934886879495594064/995137188440313927/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt enligt mig är någon som under lättar för staff teamet samt unive server ic en sv kan t.ex underlätta genom att jobba som städare vilket betyder är du dvar bilar som e trasiga och bara står där i vägen och stör trafiken. samt att en servervakt kan banna och kicka folk som lallar och är regel brytare som bara är där för att förstöra för serven efter det om bannen du har gjort är för grov så kan du skicka in den till staffs för en förlängnings ban. en sv kille är en person med bra rp och som vill hjälpa serven med det behöver hjälp med. en sv i mina ögon e även en person som använder sina perms på rätt sätt och inte abusar dom. en sv är som en förebild till serven alltså att den visar up den rätta sidan av rp så det inte blir så mycket lall

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? varför jag borde vara sv är för att jag är en grabb med hög rp nivå. kommer även att lära dom nya spelarna som kommer in på serven (icke medlemmar) alla regler och vara som en förebild för dom. om det någon gång händer att jag måste banna eller kicka folk så kommer jag skriva så utförligt i anledningen så dom lär sig av sina misstag och inte gör om det. om det är en sak som kanske inte är så farligt som t.ex går runt och slås med sin kompis kommer jag skriva en /m (id) och sen kommer jag skriva typ så här sluta lalla, dukan bli bannad för detta eller något sånt. slutar inte personen med att slås (lalla) kommer jag vara tvungan att ta det i mina egna händer och lägga en ban eller kick.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en sv enligt mig är en person som tänker innan dom gör något (banna) (kicka) men sv ska inte utgå efter att banna och kicka en sv enligt mig är en person som fortsätter rpa som vanligt men kan ta åtgärder när det behövs en sv ska absolut inte abusa sina perms det kommer leda till indragen sv och i värsta fall en ban. om vi säger att en icke medlem skriver till mig i pm på dc och frågar hur man tar en medlems ansökan då kommer jag så klart hjälpa han med det.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption eller abuse är någon som använder sina perms till en fördel i sitt rpande. det kan betyda att en person revivar sig själv i ett skott senario för att inte dö (för att vinna senariot) eller helt enkelt få mindre personer för att leda senariot det är abuse och det är ett strikt regel brott. kortfattat så använder man sina perm till sin egna fördel.

Nekad, du har nyligen varit bannad för korruption så känner inte att du passar som sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka