Nekad Oscar Isacsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Isacsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Lingander

Vad är ditt discord namn? Oscar#0670

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Isacsson. Han är föd 1995 och växte endast upp med sin far. Han är även uppväxt i norrland i en liten by. Alla visste vem Oscar va för att han var snäll och alltid hjälpte till.
Hans far var kriminell men Oscar vill inte ha något med kriminalitet att göra men han hamnar i trubbel ibland. Men annars är ha väldigt snäll och tacksam. Han har ett intresse för bilar och andra fordon. Han är oftast på bra humör och skrattar. Han har haft det ganska okej i skolan och han har haft mycket kompisar. Han kommer hålla på mest med bilar eftersom det är det enda han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som medlem på unive kommer kunna utveckla servern genom att själv utveckla mitt RP och även reporta om någon eller några inte sköter sig på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t:ex gör ett rån så måste jag tänka hur detta scenariot ska bli så bra som möjligt för båda sidorna och inte alltid tänker på att vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom några polare som spelar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka