Nekad Oscar Isacsson | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Isacsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscar#0670

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namn Oscar Isacsson är en grabb som är 25 år. Han är uppväxt på landet uppe i Värmland. I Värmland växte han upp med endast sin pappa och han hade det lite tufft. Men han fick lära sig att bita ihop och fortsätta kämpa. När han var liten var han också väldigt intresserad av bilar. Och att skoja runt och göra små bus som ej va toppen.
Han har humörsvängningar men han kan kontrollera dem ganska bra trots allt. Han gillar att skämta mycket och han vill vara lite av den populära killen eftersom han inte var det när han var liten.
Oscars favorit grej är att köra bil och han vill ha en Volvo s60 som sin första bil. Han har redan börjat jobba och kan snart köpa den. Oscar har några kompisar på servern han brukar minea och åka runt med. Oscar är däremot inte kriminell utan att han bara kör olagligt och brukar glömma bälte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag ska bidra till rp och spela så alla har det roligt. Jag tänker även hjälpa om någon ny spelare är inne eller någon behöver hjälp överlag. Jag kan även bidra med idéer till Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra det så kul för alla som är med i ett scenario som möjligt. Att t.ex dra ut på det. Och att göra så t.ex ett rån inte är slut på 3 minuter.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelade fivem och jag ville testa på det, och sedan fann jag unive :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka