Nekad Oscar Håkonsen | Polismyndigheten Ansökan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Håkonsen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 15 September 2007

Vad heter du på discord? gunmarie#6102

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 89

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4

Hur ofta kommer du vara inne? ganska ofta

Hur många timmar har du på FiveM? 89

Vad heter du? Oscar håkonsen

Hur gammal är du? 13

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? för att jag har varit det förut och det är väldigt roligt

Varför ska just du bli anställd? för att jag har bra arbets moral när det gäller ett sånt här jobb och kan ta det seriöst

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) kunna vara på plats när något händer, kunna förstå personer ifall en olycka skett, svagheterna är väl att när jag inte ville bli polis kunde jag bara lalla runt men så är det inte nu

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? japp på engelska servrar var jag de ett bra tag och det var en upplevelse.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? kollar först om den har några vapen eller blivit berusad och sedan tar jag och fängslar honom

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? ringer efter en ambulans till min kollega, och anropar förstärkning till gärningsmannen och försöker spåra honom

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? anropar förstärkning, ser till så att inga är skadade och sedan försöker gripa personen

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? riktar mitt vapen eller tar fram elpistolen och skjuter honom så vi kan ta och kolla igenom honom ifall han har några andra vapen, knark eller alkohol på sig

Förklara vad radiodisciplin innebär. att kunna hantera radion väl och uppföra sig där, det är som en polis radio där man kommunicerar i

Vad betyder våldstrappan? som tex ett hot mot polisen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka